Duyguların Rengi
Duyguların Rengi

Kitapyurdu Fiyatı: 181,55TL

Ürüne Git
318Yorum
Emel-Badesu
Okumaya değer güzel bir kitap,Sınıf ayrımcılığının, ırkçılığın ,dar düşünce yapısının doğurduğu yanlış yaklaşımlar, adaletsizlik, haksız yargılama, eşitsizlik , insanın daha doğarken sahip olması gereken insani temel yaşamsal haklar yerine insan ayrımcılığının getirdiği anlamsız / yanlış yükler, eşit bir yaşam için verilmiş mücadeleler, gündelik , sıradan ,doğal bir yaşam,hikaye içinde okuyorsunuz ,
ayşe34-43
Kitapkurdu
Bu kitaba bayıldım bayıldım bayıldımm. Hayattın sıkıcı yanından bir süreliğine sıyrılmak için okunası muhteşem bir kitap.. Şiddetle tavsiye ederim
Tuba Semiz
Kitapkurdu
çok akıcı, samimi, sıcak bir öykü. tek sayfasında bile sıkılmadım diyebilirim. 60'lı yıllara ışık tutması da oldukça ilgi çekiciydi. sizi yormadan biten bir kitap. kesinlikle tavsiye ederim.
Şeydatag
Ejderha Dövmeli kızı okuduğumda konu beni çok çekmemişti. Fakat Ateşle Oynayan Kız ile seri beni kendine bağladı. Tavsiye ediyorum.
karanfil04
Kaşif
insanların hala ırkçılık yapmaya çalıştığı ve sadece biraz daha bronz oldukları için dışlanan belirli bi kesimden hikaye anlatılıyor bu günümüzde de devam etmekte ne yazık ki ve kitapta olduğu gibi insan bazen sevdiklerinden bile sırf bu baskı yüzünden vazgeçiyor yani vazgeçmek zorunda kalabiliyor...
fatosh_3640
Kitapkurdu
duyguların gerçektende rengi varmış.Bu kitabı okuyunca özgürlükler ülkesi amerikanın gerçekte öyle olmadığını anlıyorsunuz.bu açıdan bile okunmaya değer harika bir kitap
butterfly44
Yazar 576 sayfayı dolu dolu yazmış.Tek bir sayfasında bile sıkılmıyorsunuz.1960lı yıllara da ışık tutuyor.Hatta bence yazar daha da çok bilgi verilebilirdi yaşanan ırkçılık hakkında ancak yazarın korkmuş olduğunu düşünüyorum.Çünkü hepimiz biliyoruz ki çok daha fazlası yaşanmış o dönemlerde.Kitabın da sık sık belirttiği gibi beyazlar en büyük varlıkları olan çocuklarının bakımını zenci diye efide ettikleri insanlara emanet ederken ,tek bir gümüş parçasını emanet etmiyorlar.Nasıl bir çelişki bu anlayamadım.Ne kadar acıııı !! Mutlaka okunmalı.
RomeoQ
Heyecan ve merakla okuduğum bir kitap. Alırken beklentilerimiz üst seviyede olan bir kitap olmasına rağmen tüm beklentilerimi karşıladı diyebilirim. Herkesin okumasını tavsiye edeceğim kitaplardan birisi..
uraym
Kitapkurdu
Özellikle kurgusu ve içeriğiyle sizi derinden etkileyeceğini düşünüyorum. Duydusal ve şok edici bir katptı. Okurkan bitmesini istemeyeceksiniz.
Abdullah Ç.
İnsanlık tarihi kadar eski bir konu olan insanlar arası ayrımcılık konusu gevşek ve sıkmadan ele alınmış. İnsanoğlu kibirlenecek bir şeyler buluyor sanki. Halbuki bir damla su olduğunu bir hatırlasa. Egoları yıkmak, nefisleri yenmek için olumlu katkı verecektir. Ayrımcılığa ve bir şeylerle öğünmeciliğe HAYIR!!!!
buketaydogdu
En sevdiğim kitaptır kendileri.İlk önce kalınlığıyla sizi biraz korkutur ama sonra bir bakmışsınız su gibi akıp bitivermiş bitmesin diye yavaş yavaş okursunuz kitabı.Ayrıca filmi de vardır.Bir insanın mutlaka okuması gereken kitaplardan biri bence.Azim,mücadele,güven herşeyi anlatır size bu kitap
minerdal
Kitapkurdu
Güzel bir kurgu. İnsanların farklı nedenlerle kategorize edilmesinin yarattığı travma ve çelişkileri yazar çok güzel yorumlamış. Çocukluk bakış açısı ile büyümenin getirdiği değişimler de dikkat edildiğinde öne çıkan bir çıkarım kitaptan. Güzel , okunabilir bir kitap. Fazla sürükleyici ve heyecanlı bir dili yok ama insanların her dönem farklı nedenlerle kategorize edilip dışlanabildiği ve farklı muamelelere maruz kaldığı dünyamızda, değişik bir bakış açısı getirmesi açısından herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Jade71
Kitapkurdu
3 yürekli kadının ( Ailebeen , Minny ve yazarın kendisi Bayan Skeeter ) inanılmaz bir hikayesi. Hikayenin gerçekten yaşandığı bir gerçek ama harika kurgulaması ile akıcı üslubu ile kalınlığına rağmen elden bırakılmayacak sürükleyici olduğu da atlanmayacak bir gerçek. Kadın dünyanın her yerinde aynı , dil-din-ırk fark etmiyor . arkadan vuranda aynı , aynı yol arkadaşlığı yaptığında.Okuyun , okutun ama içindeki büyüyü yakalayın var çünkü.<br />Kitaplı ve sevgiyle kalın<br />Yeşim Özgün
ossse
kadınların hayata karşı mücadelesini anlatan güzel hayatımızdan bir kitap
kitapaskım
Kitapkurdu
Çok değil bir zamanlar en büyük utancın, katliamın yaşandığı topraklardan gelen hikayeler.Okurken utanıyor, üzülüyor ve kendinizi kötü hissediyorsunuz.Kitap biteli günler oldu hala etkisindeyim.Her ne kadar çeviri konusunda biraz talihsiz bir kitap olsada okumanızı tavsiye ederim.Özellikle Amerikan hayranı yeni nesil mutlaka okumalı...
Demedim
Çok güzel ve yakın geçmişte bunların halen yaşanıyor olması da oldukça dokunaklı.Çok sürükleyici bir kitap..Konusu 1960 lı yıllar Amerikası ve ırkçılık üzerine olan kitabı tavsiye ederim.
zümrüt38
Kitapkurdu
kalınlığına bakmayın bir çırgpıda bitiiyor. kitabı elnizden bırakmak istemiyorsunuz. renk farklılığından dolayı inasanların çektikleri korkular haksız yargılanmaları insanı derinden etkiliyor..
betulbaris
Kitapkurdu
Bu kitabın önce filmini izlemiştim ve çok etkilenmiştim. Ancak kitabı okumak daha çok etkiledi beni, Irkçılık konusunda geçmişte yaşananlar hep merak konusu olmuştu benim için, Bu kitabı okuduktan sonra ırkçılık yüzünden kötü muameleye maruz kalan insanların neler hissettiğini bir kez daha anladım... İyi ki bu kitabı okudum.. Siz de mutlaka okuyun...
sinemss
aynı ülke içerisinde yaşayan sırf ten rengi yüzünden ikinci sınıf ivatandaş muamelesi gören insanların yaşadıklarını duygularını anlatan güzel bir kitap...okunmasını kesinlikle tavsiye ediyorum...duyguların ne rengi var ne dili ...
Özge_Aytek
aynı ülkenin farklı(!) insanlarını anlatan bir kitap . hiç sıkılmadan okuduğum sosyal mesajı kuvvetli bir kitap. okumanzıı tavsye ederim.