Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
kevser akyol
Kaşif
yıllardır bitmeyen savaştan etkilenen milyonlarca insandan birinin hikayesi. Daha ilk cümlelerinden ne kadar sarsıcı olduğu belliydi. Etkilenmemek mümkün değil...
Serpil Sağlamoğlu
harika yanınızda mendil bulundurun
gülcan yalçın
Kaşif
Acı dolu bir roman. Ah Filistin Ahhh.
Rıdvan TÜRKMENOĞLU
Kitapkurdu
suanki filistin israil olayinin asnda hic delismedigini gosterdi degisen tek sey takimdeki yapraklar zulum yine ayni kitabi ojuduktan sonra bile uzun bir sure etkisinden cikamadim
merve oğan
Kitapkurdu
Kitabı çok önce okumuştum ancak şu an bile etkisi hala sürüyor. Yalnızca bir kitapta anlatılanlar bizi bu denli hakimiyetine alıp sarsabiliyorsa kim bilir gerçekte bunları yaşayanlar, hakimiyet altına alınanlar, zulmedilenler ne denli sarsılıyor, neler yaşıyordur... Özellikle şu günlerde, dünyanın gündeminde Filistin varken, zulüm sürerken okuyup o insanları biraz olsun anlayabilmeyi, tıkadığımız gözümüzü kulağımızı açıp onlar adına bir şeyler yapabilmeyi diliyorum...
safrantiosman38
çok duygusal ve anlamlı bir roman, gunumuz de gundemde olan filistin zulmünde okunması daha anlamlı oldu ama elden bişey gelmıyor :(
Ayşenur  Özkul
Kaşif
Okurken bu kadar acı üst üste nasıl gelir, insan nasıl dayanır dedim. Yüreğim sızladı.
parpalim
Nasıl güzel bir kitap ....
msk1807
Kitapkurdu
Tek kelimeyle mukemmeldi "ucurtma avcisi" tadinda bir romandi
KY-710310
Savaş hikayeleri sevenler mutlaka okumalı
KY-1817277
okuyalı uzun zaman oldu. hala aklımda
okyanus2000
Kitapkurdu
Bir solukta okuduğum kitaplardan biri
_SheQkeR_
Kitapkurdu
Ben okumuştum, arkadaşıma da hediye olarak aldım, çok beğendi. Sade, akıcı ve okuru anlatılmak istenene ulaştıran bir kitap.
Dilek Yüksel
Herkesin okuması gereken bir kitap !
Özlem Şişman Arı
Kitapkurdu
Bir solukta okuduğum kitaplar arasında
yeterlilik0893
Bilge
Bu kitabı bir ben sevmedim sanırım.Çok basit ve yavan,sıradan ...
samtaymıs
Kaşif
senaryo tadında kurgulanmış insanlığın ihtiyacı ne de güzel anlatilmis
tomari
Okulda öğretmenin bir daha ki derste herkes bir hikaye yazsın tarzında yazılmış çok acemice ve bir o kadar da sıkıcı bir kitaptı. Sadece kitabın reklamı çok iyi yapılmış. Para veripde okuyacağınıza değecek bir kitap kesinlikle değil.
Milenyumbüşra
bir solukta okudum okunması gereken kitaplardan kesinlikle
Ayse.kply
Kitapkurdu
Elime alıp bırakamadığım bir solukta okuduğum ve uzun süre etkisinde kaldığım bir kitap.