Duyguların Rengi
Duyguların Rengi

Kitapyurdu Fiyatı: 181,55TL

Ürüne Git
318Yorum
GALİPOLLİ
Tek Kelimeyle harika bir kitap Kendi vatandaşını ikinci sınıf sayan bir Amerikanın gerçek yüzü çok beğendim. Yazarın kalemine sağlık.
f_g_n
İnsanlara yapılan ayrımlara inanamıyosunuz okurken, onların çektiği sıkıntılar, yaşadıkları aşağılanmalar, bunlara rağmen güzel bir son, şiddetle tavsiye ediyorum çünkü konu alışılmış bir konu değil, hayatınıza çok şey katacak bir kitap.
HİDİŞKO
Kitap 1960'larda Amerika'da ırkçılığın en yoğun yaşandığı güney Mississipi'de beyazlar ve zenciler arasındaki ilişkileri,sorunları ele alıyor.Sıkılmadan okunacak,günümüzün süper gücünün arka bahçesini görmek isteyenlere önerilecek bir eser.
özbiber
Kitapkurdu
Aşkındili dinii dili, ırkı, rengi yok. gönül seviyorsa bunlar hikaye..güzel bir kitap :)
ırmakkkk
Kitapkurdu
kitabın alınıp okunması ve mutlaka kütüphanenizde bulunması gerektiğine inanıyorum. okunmasını şiddetle tavsiye ettiğim çok güzel bir kitap.
Duygu'nun Defteri
"Değişim bir fısıltıyla başlar"...

Kitabın arka kapağında "Renkler farklı olsa da duygular hep aynıdır" yazıyor. Bu sözün üzerine söylenecek çok fazla söz yok diye düşünüyorum.

Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen, oldukça iyi bir kurguyla, kelimeleri çok akıllıca kullanarak, yüreğinize dokunarak yazmış. Bu kitabı yazmasında Misssissippi, Jackson'da siyahi bir bakıcı ile büyümüş olmasının etkisi büyük olmalı..

Kitabı okuduktan sonra, filminde aynı tadı yakalayamadım. Önemli ayrıntılar atlanmış, bazıları da değiştirilerek aktarılmıştı.

Duyguların Rengi, benim kütüphanemin kıymetlilerinden..Size de tavsiye ederim.
delidik
Amerikanın yüzleşmesi gereken olaylar. Aynı tuvaleti bile kullanamayan insanlar. Vicdan ve insanlık duygularını sorgulatan bir kitap. Herkese tavsiye ederim.
_zeynep13
Kitabı almadan önce filmini seyretmiştim ve etkilenmiştim. Fakat kitabı çok daha derin daha etkileyici. Yazar insanlar arasında renklerinden ötürü ayrım olmaması gerektiğini harika bir anlatımla dile getirmiş ve yazarın kendi gençliğinde yaşadığı sorunları ve gerçekleri aktararak ve bunları aktarırken de akıcı bir dil kullanması kitabı elinizden bırakmamanıza neden olmaktadır. Her insanın mutlaka okuması gereken bir kitap şiddetle tavsiye ediyorum.
fufucukk
Ten rengi farklı diye insanların nasıl acılar çektiğini anlatan duygu yüklü bir kitap... <br />Haksızlığın karşısında korkusuzca durmak, insana insan olduğu için değer vermek, en yakınını tanımadığını anlamak ve her şeye rağmen dik durmak!! her renkte duyguyu hissettiren başarılı bir anlatım….<br />
betmus
okumaktan sıkılmadığım bir kitap oldu.minny'nin yaptığına bayıldım bu arada.o kadına az bile...
durbay
Amerika'da geçmişte yaşanan siyah ve beyaz insanlar arsındaki sınıf farklılığını konu alan duygu yüklü bir kitap.<br />Türkiye'yi eleştiri okuna tutarken sanırım böyle kitapları okuyup asıl eleştiriyi kimlere yöneltmemiz gerektiğini görebileceğimiz.<br />Gözümüzde büyüttüğümüz Amerika'nın bu tür ayrımlarla ne kadar küçük olduğunu hala küçülmek için farklı konularda çirkinleştiğini sorgulamadan edemeyeeksiniz.
aslıhan...
Kitapkurdu
kesinlikle çok güzel bir roman yazarın ilk romanı olmasına rağmen muhteşem yazmış ayrıca kendi yaşadıklarından esinlenmiş olması da etkileyici okumanızı tavsiye ederim.
xardelen
öncelikle çok beğendim. kitabı okumaya başlamadan önce çok tereddütlerim vardı fakat iyikide almışım diyorum. bir haftadan önce çok kısa sürede bitirdim. bence herkesin okuması gereken bir kitap. kişiler ve olayların hala etkisindeyim. kah güldürüyor kah düşündürüyor insanı okurken.
ecekarakaptan
Kitapkurdu
1960 lı yılların Amerikasında 'beyaz' bayanların evlerinde çalışan 'siyah' bayanların birbirleriyle iç içe geçmiş yaşantılarını ve bir o kadar birbirlerinden uzak durmalarını sağlayan önyargılarından,ırk ayrımından bahsedilen ,okunması gereken bir kitap. yazarın bayan olmasından ötürü olsa gerek olaylar bayanların bakış açısından anlatılıyor. dili açık ve akıcı sürükleyici .. okunmaya değer.
Müjgan Özalp Peşkİrcİoğlu
Güzel bir kitap. Renklerinden ötürü insanlar arsında ayırım yapanlar neden Türkleri acımasızca eleştiriler anlamıyorum. Kendi memleketlerinde yapılanları acaba onlar okumuyorlar mı? Yazar Zenci Beyaz ayırımını çok iyi dile getirmiş, konuyu çok güzel işlemiş tavsiye ederim.
nevrotikkk
Gözüm Kapalı tavsiye ederim. Filmide çok güzeldi fakat kitap şahane. Dili akıcı ve kendinizi karakterlerin yerine koyabiliyorsunuz. Ben en çok minny karakterini beğendim:)<br /> Sivri dilli ama bir o kadarda yufka yürekli:) Kitap durağan gelebilir macera romanı değil zaten ama önemli bir konusu var. Bu yüzden yarım bırakmayıp sonuna kadar okumanızı öneririm:)
KY-619296
Amerika'da yaşayan siyahi insanların sadece yaradılışlarındaki farktan dolayı nasıl bir kadere boyun eğmek zorunda olduklarını anlatıyor kitap. Amerikalı beyaz bir kadının kaleminden. Aslında konu açısından oldukça güzel, karakterler de iyi seçilmiş ancak çok akıcı değil. Biraz zor ilerliyor.
dazoc
kitabı tavsiye üzerine aldım fakat oturup annemin dizlerini izler gibi hissettim çok basit ve de sıkıcıydı.
zülfiye67
Kitapkurdu
Merhaba.. bu kitabı buyuk bır heves ve heyecanla aldım ve basladım arkasındakı yorumlara ıstınaden.. kıtap konu olarak cok guzel fakat okurken cok zorlandım sorun konunun ıcıne gırememek agır bır dıl mı desem yoksa tercume ılgılı mı bır sorun bılemıyorum ama umdugumu bulamadım. Baska bır arkadasım 300 sayfada bıraktı o da benım gıbı konuya kendını veremedıgını ve kıtaba kendını kaptıramadıgını soyledı.. dusuncelerımı paylasmak ıstedım.. Saygılar..
Mikser41
Nekadar güzel bir ülkede doğmuşum. Bu kitabı okuduktan sonra bir kez daha anladım. Herkezin övüp göklere çıkardığı neredeyse medeniyetin beşiği ilan edilen bir ülkede daha düne kadar insanlar neler yaşamış. Bu insanlık ayıbını yazıldığı bu eseri herkezin okumasını tavsiye ederim.