Profesör ve Hizmetçi
Profesör ve Hizmetçi
157Yorum
Taş meclisi
Sizi içine çekecek bir konu olmamasına rağmen, sizi içine çeken bir anlatımı var. Ağır kitapların arkasından okunabilecek, dinginleştirecek bir eser. On üzerinden yedi.
sabiha zilci
Kitapkurdu
çok naif bir roman, ayrıca matematik eşliğinde ilerlemesi cabası...
altiparmakli
Çok içten bir kitaptı. Profesör ve hizmetçi arasındaki ilişki insanın içine işliyor. Tavsiye.
Azizoğlu...
anlatımı gerçekten etkileyici bir kitap. okumak için zaman ayırabilirsiniz
bir mecruh
Kaşif
Kurgusuda anlatımıda son derece etkileyiciydi
songulsahin446
kitabin konusundan çok rengine tasarımına aşık oldumm
uysal66
Kitapkurdu
Japon edebiyatını merak ettiğim için okuduğum, zeki bir matematik profesörünün başından geçenlerin çok duygusal bir dille anlatıldığı kurgusu ve diliyle etkileyi bir eser, öneririm.
Aysegul Ozkan
Indirimde alinabilecek kitaplardan biri. Kisa ve etkileyici.
Asude Bostancı
Japon edebiyatı çok merak ediyorum.
aysibe
Kitapkurdu
ilk sayfadan ilgimi çekti anlatimini çok begendim
ycyunuscevik
Japon edebiyatına başlama nedenim
otorite2004
Kaşif
İnsan ruhu ve ilişkiler üzerine yazılmış duygusal bir roman. Boş zaman değerlendirmek için okunabilir.
ahfedo
Kitapkurdu
Bir matematik öğretmeni olarak kitabı beğendim fakat sonu çok tatmin etmedi.
nrtrn
Duygusal bir kitap ama ağır ilerliyor
nur*den
Kitapkurdu
ara ara insanın gözlerinin dolmasına sebep olan fakat yine de tam olarak tatmin etmeyen bir kitap, evet okunulması kazandırabilir ama kaybettirmez de...
Zeynobik
İnsanın içini sıcacık eden, bir çırpıda bitiverecek bir kitap.Çok duygulandım. yer yer gözlerim doldu. Okunulası...
V for Vendetta...
Kitapkurdu
Kitabın arka kapağındaki tanıtım yazısında belirtilen 'Başından sonuna kadar mükemmel roman' ifadesinin karşılığını bulmadığı bir roman. Sığ bir anlatımla, matematik ve beyzbol oyunu ile gereksizce doldurularak ancak 200 sayfaya ulaşıldığını okuyanlar anlayacaktır. Zamanımı daha değerli bir kitap için kullanmayı tercih ederdim. Edebi yönden ve kurgusal yönden zayıflıklarının olduğu bu kitabı okumanızı tavsiye etmiyorum.