Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
Gizli_Patron
OKUDUKCA BITMESINI ISTEMEDIGINIZ BIR KITAP.HERKESIN OKUMASINI ISTERIM.OZELLIKLE HAYATTAN HIÇ BIR EKLENTISI OLMAYANLAR OKUSUN.
Semiha Değirmenci
Kitapkurdu
Aklinizdan uzun sure cikmayacak cok guzel bir kitap cok etkileyici bir anlatim .
Canan Gengönül
Kaşif
Ağaç varsa adında ,düşünmeden alın o kitabı..tıpkı bunda olduğu gibi.şahane
nilaYYenici
Konusu duygu yüklü ve etkileyici. Dili sade, kolay okunuyor. Olaylar akıcı, insanda merak uyandıran türden, sürükleyici. Konusu bakımından da beni icine ceken bir kitap oldu. Tavsiye ederim, okunabilir.
hersoz
Kitapkurdu
Limon ağacından sonra okudum,yine epey oldu okuyalı,güzel duygu dolu bir kitap.
demresu
Çok kitap okuyan bir insan olarak, okunması gereken, size çok şey katacak bir kitap olduğunu söyleyebilirim.Hem sürükleyici, hem anlamlı, aradığınız kitap bu olabilir.
Yasin TEMEL
Filistinli bi çocuğun savaş döneminde yaşadığı acı dolu hayatı anlatıyor.Çok etkileyici.
faazlı
Duygu dolu bir kitap. Filistinli bir çocuğun hayat hikayesini anlatıyor
eda 1234
Kitapkurdu
Duygu dolu bir kitap. Severek okudum
Mary_ss
Tavsiye üzerine okuduğum ve memnun kaldığım bir kitap. Ben de tavsiye edebilirim.
hediye alan
benim başucu kitabım. tavsiye etmekten çekinmediğim. okuyan insana bir çok anlam kazandırır
aycnyldrm
İsrail-Filistin.. bu tür romanlara ilgi duyuyorsanız mutlaka okumalısınız bence limon ağacından çok daha başarılı bir roman
oğlum ve kızım
Gerçekten muhteşem bir başarı öyküsü. ilk bölümde üzülecek agliyacaksiniz, ikinci bölümde yasama baglanacaksiniz, üçüncü bölümde hem acıyı hissedecek hemde başarının ne kadar çetin bir yol olduğunu göreceksiniz. Bir solukta okunan güzel bir kitapti.
♡*♡
Savaşın ortasında çocuk olmak :( Çok güzel bir kitap.
Elbirce
Kitapkurdu
Sekiz yaşındaki bir çocuğun mücadelesini gıptayla okuyacaksınız.
vlknzl
Kaşif
En çok etkilendiğim ve kısa sürede bitirdiğim kitaplar arasında. Dönem kitabı ve yaşam mücadelesi kesinlikle okunmalı dediklerimden.
zülfi perişan
Kitabı şimdi bitirdim. O kadar etkilendim ki... Ahmet Hamid, mücadelen ve azminle bütün ezilenlere örnek olacaksın.
KY-3479057
çok etkili ve gerçek bir kitap . Hissiyatı başarıyla geçirebilenlerden.
kitap kuşu
Cok etkileyici bir kitap.yazarin yüreğine sağlık. Okuyun ve okutturun.
kaptanjardel
Bilge
Fİlistin halkının çektiği acıları anlatan, Fİlistin'deki acı gerçekleri göz önüne seren bir roman.Umudu , fedakarlığı,acıyı çok iyi işleyen bir kitap olmuş.Bir solukta okunuyor.Kitaptaki tek eksik;Yazarın bu süreçte Türkiye'ninde bu mücadeleye verdiği desteği,en azından baş kahraman Ahmet'in ağzından dillendirebilirdi.Yine de tavsiye ederim...