Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi Kutulu Özel Set (Ciltli)
Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi Kutulu Özel Set (Ciltli)
153Yorum
ttlcd
kitapları kesinlikle okumalısınız çok sürükleyici ve insan aşık olmak istiyor ayrıca filminide izleyin ikinci kitabınkide bu yıl vizyona girdi türkiyeye hala gelmedi gerçi ama başroller cuk oturmuş filmin adı rubinrot
hilal
kesinlikle okunması gereken bir kitap. Filmini seyrettikten sonra iyiki önce kitabı okumuşum dedim. film hiçbirzaman kitapların akıcılığını ve detaylarını vermiyor. hele ki özel ciltli okumak daha da keyifliydi. lütfen okuyun içinde aşk macera gizem arkadaşlık gibi şeyleri barındıran bir seri
elif ozturk
çok güzel sürükleyici fantastik bir seri kesinlikle okunmasını tavsiye ederim sadece sanki sonunda birşeyler eksik kalmış gibi hissediyorum.<br />
zeynepbalkes
Önce "ergenler için klasik bir bilimkurgu serisi daha" diye düşünerek uzun süre önyargıyla uzak durdum bu seriden. Sonra merakıma yenik düşüp aldım ve her sayfada daha önceden okumadığıma çok pişman oldum... Konusu her yerde yazar,ben de tekrarlamayacağım..Mutlaka okuyun,çok eğleneceksiniz :)
keyfimm
Kitapkurdu
Gayet akıcı bir dille yazılmış peşpeşe elden bırakılmayacak bir seri; tabiki liseli bir kızın yaşamış olduğu aşk dikkatinizi çekiyorsa...
kitap-kitap-kitap
Kitapkurdu
sipariş vereceğim ama çok acil birisi bana kitapların kapakları sert mukavva mı yoksa ince karton mu söyleyebilir mi?? Ona göre ya kitapları tek tek alıp kendi setimi oluşturacağım ya da kutulu set alacağım da. Biliyorum biliyorum saçma bi takıntı. Ama heey, takıntıların hepsi öyle değil midir?!?
hatice2202
doğaüstü kurguları seviyorsanız okumanızı tevsiye ederim güzel bir seri
tekin_sezen
çok güzel bir seri. ilk kitaptan sonra işler daha da güzel bir hal alıyor. tahmin edilebilir bir son ama okuması çok keyifli ve akıcı.
sevdiye.
şık kutusuyla daha ilk görüşte insanın aklını başından alan bu set son zamanlarda okuduğum en harika seriydi. fantastik olaylara ilginiz,zamanla ilgili garip hayalleriniz,geniş bir hayal gücünüz,tarih merakınız ve aşka aşık bir bünyeniz varsa kaçırmayın derim.
Aslı Usta
mükemmel bi seriydi.teşekkürler kitap yurdu :)
melodi53
Bu kitapların elime ulaşmasını büyük bir sabırsızlıkla bekledim.Kitapları elime aldığımda ise nefes kesen bir roman olduğunu anladım.Kesinlikle çok güzel bir seri.Tüm kitapları 8 günde okudum.Okurken de çok keyif aldım.Kitapların bittiğine çok üzüldüm.Çünkü bu kadar mükemmel bir seriye bir daha ne zaman rastlayacağımı bilmiyorum.<br />Umarım 4. 5. 6. 7. ve............. kitapları da çıkar.Çünkü bu kitap benim için hala bitmedi. :)<br />TEKKK KELİMEYLEEEEEEEEE MÜKEMMELLLLLLLLL
sibelege35
Kesinlikle tam bir hayal kirikligi.tek guzel tarafi kapaklari.gercekten cok sig ve siradan bir hayal gucu.cok siradan bir ask hikayesi.verilen paraya yazik.......
Nialler_Lover97
Şuan daha sadece ilk kitabın okudum ama kesinlikle harika ve sürükleyici bir anlatımı var. İnsan sıkmadan arada verdiği Londra hakkında ve tarihi bilgiler kitaba çok hoş bir hava katıyor gerçekten :))