Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
hulya_
Kaşif
sade bir dil ile yazılmış, gerçekci bir hikaye. gözyaşlarımı tutamadım. sevinçten ve dehşetten ağladım. çok sıcak ve sarsıcı bir etkisi oldu üzerimde.
Ramil Ganiyev
Kitapkurdu
Bu sene okudugum en huzunlu kitaplardan biri. Yazar o kadar sade dille anlatmis ki olaylari kendimi Ahmed Hemit'in ailesinden biri sandim. Okurken her olaydan sonra bundan daha korkunc baska bir sey olamaz derken yeni sayfada daha da beterini gordum. Savas, Politika ve Din'le ilgili bir cok guzel sozler soylenmis kitapta. Bu ucunden daha zoru Orta Doguda BARIS'i bulmak ve yasatmaktir her halde. Her kesin okumasini tavsiye ederim. Saygilarla
Rabia Davut
Elimden düşürmek istemedim resmen harika bir kitaptı
reyyan
Bilge
gelir gelmez okumaya başladım ve hikayesi anlatım o kadar güzel ki sayfalar arasında kaybolup gittim...
KY-1755343
çok güzeldi fakat karakterin sonradan Amerikaya gidince tamamen kendi değerlerinden kültüründen kopması hoşuma gitmedi
meleknaz52
Kitapkurdu
Bu kadar acıyla yoklukla dolu bi hayatta nasıl hayattan vazgeçilmez nasıl sadeece kendin için değil tüm insanlık için uğraşırsın çok güzel gösteriyo bu roman.uzerine çok düşünülmesi gerek...
simge erol
Kitapkurdu
Güzel ve hüzünlü bir kitap tavsiye ederim
AYÇA
ÇOK ETKİLENDİĞİM KİTAPLARDAN BİRİ
aminealp
tekrar tekrar okuyacağım bi kitap, bazı sahnelerde gözyaşlarınıza hakim olamiyosunuz
Sümeyragüney
Okurken karakterler ile birlikte siz de çaresiz kalıp siz de ağlıyorsunuz sahip olduğumuz şeylerin çoluğunu da yüzümüze çarpıyor alın okuyun :)
Beccarains
Kitapkurdu
Adını çok duyduğumdan büyük bir merakla elime almıştım. Kesinlikle pişmnian olmadım, beklediğimden daha etkileyiciydi hatta.
D.E 1907
Çok güzel bi anlatım ve çok güzel bi kurgu, okurken gözyaşlarımı tutamadım.
boş kalsın
aldıktan yılllar sonra okudum Nıyeyse bır türlü fırsat gelmemıs , okuyamamısım. O kadar güzel , akıcı , hüzünlü ,düsündürücü , umut verıci bir kitap kı hem de bılgılendırıci. İçerısınde matematık fızık soruları bıle mevcut ılgılenenler ıçın duyrulur :) Başlangıç bölümü zaten boğazıma bır yumru oturttu. elımden bırakamadan bır çırpıda bıtırıverdım.
Gülizar TUNCER
Bilge
Çok acı ve dünyanın buna dur dememesi daha da acı. Baştan sona derinden etkiledi beni
et32
Kitapkurdu
Filistinli bir çocuğun azmi ve umudu ile neler yapabildiğini görebileceğiniz harika bir eser. Okunmalı.
kagan_25
Muhteşem, harika ötesi... Tek sorun uykusuz kalıyorsunuz çünkü elinizden bırakmanız çok zor.
AMİNE
Üstat
Pegasus yayınlarından çıkan kitapta yazım hataları görmedim ben, gayet güzel basılmış. Filistinli bir çocuğun ve onun üzerinden Filistin halkının umut dolu mücadelesi Yahudi bir yazarın kaleminden anlatılıyor. İsrail 'in haksızca Filistin topraklarını nasıl işgal edip Yahudi devleti kurma zulmu açıkça tüm ayrıntılarıyla anlatılıyor. İsrail in kuruluşundan günümüze kadar İsrail in Filistin halkına yaptığı zulüm ustalıkla işlenmiş. Kurgu bir eser ama bu tarz romanlarda sadece tarihsel bilgi okumuyorsunuz, savaş sürecindeki insan hikayelerine tanık oluyorsunuz. Sivillerin, çocukların gözünden de o döneme yönelik bir okuma sunuyor.
KY-1619465
Etkisinden uzun bir süre kurtulamadığım harika bir roman. Filistinli Ahmed Hamid karakteri zihninizde uzunca bir süre yer edecektik. Boğazınızın düğümlendiği, göZlerinizden yaşların süzüleceği harika bir roman.
KY-2527741
Bir Batılının gözünden anlatılmaya çalışılan Filistin..
Murat cengiz
Kitapkurdu
Kitap için söyleyecek hiçbir şeyim yok, gerçekten çok güzel. Kitabın iç ve dış tasarımı da gayet başarılı. Fakat kitapta göz ardı edilemeyecek sayıda yazım hataları var, bunlara dikkat edilirse çok daha iyi olur.