3Yorum
ufkeymn
En iyi Osmanlı kaynaklarından biri
nilbeste
Kitapkurdu
Lamartine bu eserinde objektif davranmistir.Hacli ruhunu benimsemeden eseri kaleme almistir. Osmanli'yi bir de yabanci yazarlara gore degerlendirelim...
bilgisatan
Kitapkurdu
Merhaba. Osmanlı Tarihini hep kendi yazarlarımızın üslubuyla okumuşuzdur şimdiye kadar. Bir de yabancı bir yazar gözüyle Osmanlı Tahini okumaya ne dersiniz. Lamartin gerçekten bu kitabı okuyucuya alın işte sıkılmadan tarihinizi okuyun dercesine anlaşılır bir üslupla yazmış. Gerçekten sıkılmadan kitabı okuyup bitiriyorsunuz. Osmanlı Tarihini bir de bu değerli yazarın kaleminden okuyun. Pişman olmayacaksınız. Saygılar.