2Yorum
tardis10
Kitapkurdu
Siyaset yapıyorum diye geçinen kişilere bir eleştiri niteliğinde.Devrimci gözünden anlatılmış.İyiydi.
Edebî
Günümüzdeki siyaset hokkabazlarının devrimci bakış açısından eleştirisi yapılmış.