6Yorum
yasmintati
Kitapkurdu
kızım 4. sınıfta ve okudugum en maceralı ve en güzel kitabdı dedi Tavsite ederşz
kitapyurdu3506
Kardeşim okudu ilk bu kitabı, ardından da ben okudum. <br />Maceralı ve masumane bir çocuk romanı.<br />İyi karakterlerin silahları bile çok masumdu, her yaşa hitap edebilecek bir kitap.<br />Tavsiye ederim.
KY-1401772
bence çok güzel bir kitap daha yeni bitirdim Melek Çe'nin diğer seri kitaplarını da okumayı düşünüyorum. alırken sakın tereddüte düşmeyin. bu kitap 7'den 70'e okunacak bir kitap..
ebayezit
Kitapkurdu
Okurken insanın içini ürperten ama yine de zevk ve merak duygusu ile okunabilen bir kitap !
KY-684920
çok güzel.çok yararlı.okumanızı öneriyorum.
noname_
Metenin evinde bir CD bulundu ve sonra başları beladan kesilmedi.Badem operasyonuda neyin nesiydi?Profösörü kim kaçırdı?Bu düğümü çözebilecek kapasitedeki çocuklar ve onların tehlike dolu macerasını anlatan sürükleyici bir kitap.Hani abartırlar ya elinizden bırakamıyacaksınız.İnsan bırakamıyor.Kitap hiç bitmesin istedim.Küçük kahramanlar BÜYÜK MACERALAR.Hanginiz köstebek?Bana sultane gibi gelmişti.Ama en yakınınızdakine bile güvenmeyin!!!!!!!!!!!<br />@OKU-YORUM@