3Yorum
bookworm.54
Kitapkurdu
Sebastian Fitzek nasıl olur da ülkemizde ünlü değil anlamış değilim. Kıymık adlı kitabını okuduktan sonra Terapiyi ve diğer kitaplarını da okumak istiyordum. Terapi öyle merak uyandırıcı, öyle çarpıcı bir kurguya sahip ki kesinlikle okunması gereken bir kitap. 'Elimden bırakamadım.' deyimini gerçek anlamda yaşadığım kitaplardan birisi. Tüyler ürpertici olaylar ve zeki bir dimağdan çıkan şaşkınlık uyandırıcı gelişmeler. Psikolojik/gerilim türünde en başarılı yazarlardan biri Fitzek bence. Umarım diğer kitaplarını da Türkçe 'ye çevirirler. <br />
Emine Vodina
ÇOK güzel bir kitap.çok etkilendim.
ismail_atan
Muhteşem bir yapıt geldi geçti elimden. Gerçekle düş arasında bir terapi seansı. İnsadın derinden sarsan bir kurgu. Sebastian Fitzek'in okuduğum ilk yapıtı; ama beni büyüledi resmen. Rüyalara ve yaşanan düşsel yaşama dair pek çok ayrıntı sezdirilmeden öyle güzel işlenmiş ki gerçekten türünün en güzel örnekleri arasında. Okunması gereken bir yapıt.