Pasaklı Tanrıça (Cep Boy)
Pasaklı Tanrıça (Cep Boy)
102Yorum
Buket Kayan
çok eğlenceli bir kitap kesinlike romantik komedi filmi tadı veriyor elimden bırakamadan okudum
Biber_
Kitapkurdu
Çok keyifli, rahat okunabilir, kafa dağıtmalık eğlenceli bir kitap
gulsahkt
Sophie Kinsella nın en sevdiğim ve en güldüğüm kitaplarında.
cerpo
Kitapkurdu
Okurken çok eğlendiğim,hafif bir kitap.
Selinn91
yıllar önce okumustum ve okurken çok eğlendim okunulması gereken kitaplardan biri kesinlikle tavsiye ederim.
S.V.
bu kadar eğlenceli ve komik olunabinir, eğlenceli vakit geçirmek için uygun.
Sevim Arslan bağıran
çok eğlenceli ve komikti.gülerek ve zevkle okudum.tavsiye ederim romantik komedi sevenlere...
hacer_sude
çok eğlenceli gülerek okuyabilirsiniz.
Rhaenys
çok eğlenceli bol bol güleceğiniz bir başka sophie kinsella kitabı :)
nsdumdu
Elinize aldığınızda dinlenerek okuyacağınız bir kitap. sade ve hoş.Tavsiye ederim.
cakir.derya
Kitapkurdu
Hitap ettiği yaş grubu 20 ler gibi görünsede eğlenceliydi... Eğlenmek istiyorsanız okumanızı tavsiye ederim.
KY-47830
Tavsiye üzerine aldığım, rahatlamak ve gülmek için okunacak bir kitap.
smyyv
Önereceğim kitaplar arasına aldığım; Cok keyifli ve akıcı bir kitap :)
GoddessOfMischief
Sophie Kinsella yazar da beğenilmez mi!? Bu okuduğum il kitabıydı ve peşine 5 kitabını daha okudum ve yine buna döndüm. Komikliği, muhteşemliği, romantizmi, eğlencesi okudukça azalmayan nadir kitaplardan! Okuyun, okuyun ve yine okuyun derim
Hazal Başaran
Çik-lit romanlarının kraliçesi yine döktürmüş! İşine fazla düşkün, ev işlerine bir o kadar yabancıysanız kendinizden çok şey bulacaksınız...
seashore
çok akıcı keyifli romantik komedi filmi izlermiş gibi bir bakmışsın bitivermiş tavsiye ederim.
Selda Gündüz
Kaşif
eğlenceli,komik,dramatik sürükleyici bir kitap.hayattan zevk almamız yaşadığımızın farkına varmamız içimizden geleni yapmamız gerektiğini hatırlatan bir kitap.tavsiye ediyorum.
mügebal
Kitapkurdu
Son derece eğlenceli bir kitap :). Gülmesemek isteyenlere şiddetle tavsiye ederim.
Ececii
Bilge
İsminden dolayı dikkatimi çekmişti. Iyi ki almışım. Tavsiye edebileceğim,okunabilinecek bir kitaptır.
undomesticlawyer
Çok hoş çok güzel bir kitaptı. Bir avukat olarak Samantha yı çok iyi anlıyorum ve hak veriyorum tüm yaptıklarına. Ben hem orijinal dilinde hemde Türkçe çevirisini okudum ikisi de harikaydı. Sophie Kinsellanın kitapları beni hiç bir zaman hayal kırıklığına uğratmadı :)