7Yorum
KY-716539
Kitap gayet büyük emeklerle hazırlanmış. Yazar neden okumamız gerektiğini güzel bir üslûbla anlatmış. Tavsiye ederim.
aakbey
içinde bilimsel hiç bir şey yok. sadece yazarın kendi yorumlarından ibaret. prof un yorumuna güvenip aldım. zekayla ilgili bilimsel bir araştırma sanmıştım ama ilgisi yok. okumanın ne kadar faydalı olduğu ile ilgili yorumlar kitabı... iyiki yazmış bunu yazar yoksa nereden bilecektik okumanın bu kadar yararlı olduğunu
Şahin KURKA
Okusak zaten herşey halolacak.
burakefem
Herkesin okuması gereken bir kitap.Niçin okumamız gerektiğini hangi meslekten olursak olalım okumanın bize neler kazandıracağını çok güzel anlatıyor.Çok okumanın insanın algı yorum ve muhakeme kabiliyetini nasıl geliştirdiğine bilimsel olarak da değinen iddialı bir kitap.Ayrıca kitbın son bölümlerinde tavsiye edilen kitapların da bulunması çok isabetli olmuş.
sivas58melih
hemen bitirilebilecek bir kitap....bende okuma adına çok şey değiştirdi...keşke ilk bu kitapla başlasaydım....kesinlikle tavsiye ederim mutlaka alın...
Mecit Demirel
Kitapkurdu
Geçen gün bu Bey'in konferansındaydık. Yeni hiçbir şey yok söylediklerinde. Yıllardır söylenenleri derlemiş o kadar. Kitabı okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz. Okuma bir ihtiyaçtır. Bakanlık da kursanız bu insanın içinde bitecek bir şeydir. Eğer okumayla temelden ilgili Kültür Bakanlığı ve MEB -ikisinin de yayınevi var ayrıca- bunca çabaya rağmen okuma serüveninde bir arpa boyu yol aldıramadılarsa bu onların değil, okumayanların sorunu....<br /><br />Okuyan okuyor zaten.<br /><br />Vesselâm...
defego
Bir solukta okunabilecek bir eser. Hiç okumayanlar bile bir çırpıda okuyabilecekleri gibi, zekalarını da en kestirme yoldan öğrenebilecekler. Çeşitli okumaktan ziyade, neleri okuyarak okuma zekamızı geliştirip, bu işten zevk ve verim alacağımızı bu kadar iyi anlatamazdı yazarımız. Ellerine sağlık hocam. Saygılarımla.