3Yorum
multesku
İsmine aldanıp aldığım bir kitap. Mantıksız olaylarla dolu. <br />ama kitap yarıda bırakma huyum olmadığından mecbur tamamladım. Yapacak hiç bir şeyiniz yoksa okuyabilirsiniz. Aradığım gibi tasavvufi, güzel tek bir cümleye rastgeldim o da kitabın sonlarına doğru, ama bu cümle için kitabı okumaya değdi mi bilinmez: "Var olmak için bitmek gerek ve ancak yeniden başlayanların kalbi ferah ve serin olur."
elfidatüzün
7 kapı ve 7 ayrı hikaye.. her hikayede alınması gereken dersler..
B.Y.KORKMAZ
Dini açılımlı bir yapıt.Okunması akıcı,hikayeler halinde bir kitap olduğundan insan okurken sıkılmıyor.Kitap yurduna teşekkürlerimle...