58Yorum
av.gül
İngiliz tarihini anlatıyor güzel ve sürükleyici bir kitap
Eleieser
bitmesine üzüldüm denebilir
m.sönmez
Kitapkurdu
bu kraliçeden pek hoşlanmasam da içinde elizabethin olması hoşuma gitti. Sürükleyici bir kitaptı.
mrvglklc
tüm seriyi bitirince güzel vakit geçirdim diyorsunuz
sedefinc
Kitapkurdu
Boleyn serisinin son kitabı oldukça heyecanlı ilerliyor
ktoprakucar
entrikalarla dolu bir roman oldukça sürükleyici
poseidonbht
serini tüm kitaplarını almanızı ve okumanızı tavsiye ediyor eşim.
erdalbatıgün
Üstat
serinin tüm kitapları gibi heyecanla bir solukta okudum,
uzletimm
Kitapkurdu
komple seriyi okumuş biri olarak tudorların tarihini öğrenmek gerçekten güzel bir deneyimdi
pelincd
KİTABI SİPARİŞ ETMEDEN ÖNCE YORUMLARI OKUDUĞUMDA PEK DE OLUMLU BİR İZLENİMİM OLUŞMAMIŞTI.FAKAT OKUMAYA BAŞALYINCA BAKIŞ AÇIM TAMAMEN DEĞİŞTİ.PHİLİPPA GREGORY GERÇEKTEN DE SÜPER BİR TARİHİ ROMAN YAZARI.594 SAYFAYI BİR HAFTADA İŞYERİNDE İŞLERDEN FIRSAT BULDUĞUMDA EVDE DE İKİ ÇOCUKTAN FIRSAT BULDUĞUMDA OKUYARAK BİTİRDİM.KİTAPTA OLAYLARIN 3 FARKLI KİŞİNİN BAKIŞ AÇISINDAN ANLATMASI İÇERİĞE AYRI BİR ZENGİNLİK KATIP, SIKICILIKTAN ÇIKARMIŞ.TARİHİ ROMAN SEVENLER MUHAKKAK OKUMALI......
~ Ahmet Haşim ~
Yazarın bu güne kadar dilimize çevrilen en iyi eseri olduğunu düşünüyorum. Çok etkileyiciydi. İçeriğin doğru olduğunu kabul edersek ki ben öyle düşünüyorum, yüzyıllarca gayrimeşru sayılan Elizabeth'in bu yaftayı hak etmediği çıkıyor ortaya..Ben bu kitabın mutlu sonla bitmesi taraftarıydım ama yazar benle aynı fikirde değilmiş. Hiç ara vermeden 3 gün boyunca okudum ve bitirince nihayete erdim:)Hatta benimle tatil yapma hayalleri kuran kuzenim sinirden ölmüştü..Ama değdi. Arthur un ölümüyle birlikte bende göz yaşlarına boğuldum.Muhteşem bir kitaptı. İlk kitap olarak çıkarılmalıydı bence en sondan tekrar en baştaki kraliçeye dönüş yapmamıza rağmen sürükleyici, entrika dolu, gizliden gizliye Müslümanlara olan beğeniyi belirten diğerleriyle aynı tadı veren bir kitap. İngiliz ve ispanya'yı daha önce hiç bu kadar yakından ve içeriden bir gözle inceleme şansım olmamıştı ama anlıyorum ki imparatorlar sadece isimleri gibi değilmiş dedirtiyor. Çok güzel ve sürükleyici bir kitap bu kitap sayesinde yazarın diğer kitaplarına da içimde bir merak uyandı,kesinlikle tavsiye ederim herkese..
Dyg.
Kitapkurdu
tekrarlı cümleler çok fazla. Ortadan başlayıp okusanız çok şey kaçırmış olmazsınız mesela. Derlenip toparlansa 200-250 sayfalık kitap aslında ama çok fazla sıkıldığım söylenemez. Belki de serinin diğer kitapları ile kıyasladığım için öyledir.
yektadeniz
Biraz aceleye gelmiş sanki,hep aynı olayların tekrarlanarak süregelmesi sıktı ama ne olduysa yazar kitabın sonuna doğru atağa kalktı ve sanatını konuşturdu. <br />
spring39
Kitabı okurken Mary ve Elizabeth'e ayrı ayrı sinir olmamak elde değil sanırım bu da yazarın usta kaleminden kaynaklanıyor. Karakterleri ve olayları öyle canlı resmediyor ki duygu dünyam tamamen altüst oluyor.Bir önceki kitapta sevdiğim bir karakter bir anda benim için antipatik bir kişiliğe dönüşüyor.
bravex89
bence serinin en kötü kitabı çok sıktı zor bitirdim.
ayymoo
bitince üzüldüğüm ama okurken çok zevk aldığım bir kitaptı
zuhalasli
Kitapkurdu
serinin diğer kitaplarını okumadan okudum ve çok beğendim. eğer genel olarak konuyu biliyorsanız anlayabileceğiniz güzel sürükleyici bir kitap.
bh0221
serinin tamamını okudum ...hepsi birbirinden farklı konularda çok güzel bagımlı yapıyor tavsiye ederim:)
berceste0404
diğer kitapların yanında acayip berbat bir kitap olarak kalıyor
doktor-kitapkurdu
Serinin diğer kitaplarını okumadım. Sadece boleyn kızını izledim. Bu kitabı okudum ve hiç sıkılmadım, gayet güzeldi.