2Yorum
AMETALCAN
İlginçtir; oldukça akıcı ve 150 sayfacık olmasına rağmen, 10 günü buldu bitirmek...'sindire sindire okumalı' denen tipte bir kitap...Okuyucuyu halet-i ruhiye içine almada fevkalade mahir bir neşriyat...
Ahmeterdogan0742
Knut hamsun'un çok gariban halindeyken bu kitapta kendi hayatını anlatarak şöhret yakaladığını biliyorum.Fakat bana sorarsanız dünyada patlama yapacak bir kitap olduğunu düşünmüyorum.Çünkü herhangi bir konu yada tema hakkında fikir beyan etmiyor.Sadece sokaklarda kaldığı dönemleri roman olarak anlatmış...