Yeşil Karanlık (Cep Boy)
Yeşil Karanlık (Cep Boy)
4Yorum
Elf1989
Gerçekten etkileyici bir kitap..<br />Dürüst olmak gerekirse önce sıktı beni, basit bir reenkarnasyon(!) kitabı olduğunu düşündüm.<br />Lakin bu kitabın çekici yanı bu değildi, birbirine yasaklanmış ikli kişinin ilişkisi bağlıyordu kitaba sizi.<br />Rahip ile baş karakterimiz arasındaki aşk hazin olduğu kadar sürükleyici de.<br />Okunması gereken bir kitap.<br />Kesinlikle tavsiye ederim.
sonradan
ilk on sayfa zaten bağlıyor kendine.. kurgusu harika bence.. aldığıma pişman olmadım. bir hafta boyunca keyifle okudum..
hulyami
Baştan sona kadar çok sürükleyici bir kitaptı diğer yorum yapan arkadaşa pek de katılamayacağım bu kitabı erkek okurlar da rahatlıkla okuyabilir.Kitapta reenkarnasyon işlenmiş Claire-Stephen aşkının 16 yüzyıldan günümüz dünyasına kadar uzanan tutku ve macera dolu aşkını yazar çarpıcı bir şekilde işliyor.<br />Yüzyıllar sonra yerine gelen ilahi adaleti yazar çok güzel aktarıp 16, Yüzyıl ingilteresini yazar çok çarpıcı bir şekilde anlatıyor.Kitabı okurken kesinlikle sıkılmazsınız.Tavsiye ederim.
kelemek
aşk-fantastik-macera çizgileri ile sınırlandırabileceğimiz bir kitap yeşil karanlık. Hızlı başlayıp tempolu devam ediyor ancak hikayeye can veren noktalarda makul açıklamalar yok. Yani geçmiş ve gelecek arasındaki bağ iyi kurulamamış gibi geldi bana. Bunlara rağmen, rahatlıkla okunabilen bir kitap yeşil karanlık, sürükleyicilik sorunu yok. yalnız bence bu çok feminen bir kitap, erkek okuyucuların hoşuna gitmeyebilir, benden söylemesi.