Çöl Çiçeği
Çöl Çiçeği

Kitapyurdu Fiyatı: 10,45TL

30Yorum
Mt Mt
Okumadam da olacak bir kitaptı. Yazarı severler bir şans verebilir
Horst Blanck
Kaşif
beklentimin altında kaldı açıkçası
Irmak IŞIK
Kitabın yarısındayım. Buraya kadar hemen hemen hepsi müstehcen içerik. Sonunu merak ediyorum nereye bağlayacak.
SCLASAN
hikayenin sonu birden geliyor ama genel anlamda akıcı bir kitap :)
n.koç
Kitapkurdu
Okunmasa da olur diyebileceğim kitaplardan .Okudum ancak başlamış olduğum için.
kadercankoc
Bu yazarın ilk olarak bir yaz gülüşü kitabını okumuştum, beyaz dizi tadında bir kitaptı. Çöl çiçeğindeki ana karakterler o kitapta vardı ve Çöl Çiçeği'ni okumak o yüzden zevkliydi diyebilirim. Pandora'nın Philip'in aşkını kazanmak için yaptığı planlar ve tüm tedirginliklere karşı galip gelen aşk... Kadınları sadece zevk aracı olarak gören ve bağlanmaktan kaçınan Şeyh Philip, sonunda Pandora'ya olan aşkını kabullenmek zorunda kalıyor. Güzeldi...
şükrann2
Kaşif
basit bir hikaye ama akıcı bir dil kullanıldığı için çabuk bitirdim ehh okunsa da olur okunmasa da diyebileceğim kitaplardanbiri.vaktiniz varsa okunabilir:)
Nuray Tüfekçi
Kitapkurdu
hikayedeki aşk biraz yüzeysel geçilmiş. vasat bir kitap.
abernam
cinsel tabirlere fazlası ile yer vermesi belki abartı gelebilir ama okunabilecek bir kitap..
Nermingüdaykacar
TAVSİYE ÜZERİNE SATIN ALDIĞIM BİR KİTAPTI. MASALSI ANLATIMIYLA BEĞENEREK OKUDUM. TAVSİYE EDERİM.
Samet Ataç
OKUNABİLİR Mİ NEDEN OLMASIN . KİTABİN ARKA KAPAĞINDA OKUYUP BEKLEDİĞİM KURGUYU KİTABIN İÇERİĞİNDE BULAMADIM.CİNSEL AĞIRLIKLI OLMASI KİTABIN KÜTÜPHANEMDE YER ALMASINI ENGELLEDİ...
KY-919741
bu kitabı koşulsuz sevenler gerçekten sevebilenler beğenir.sevmeyi bilen okusun.
highquality
Evet 'harika' bir kitap değil ama okunabilir...<br />Detaylı bir kurgusu yoktu kitabın. Biraz da cinsellik ağırlıklıydı. Yine de (daha kötülerini okuduğum için belki) okunmayacak bir kitap değildi.
ECMEL84
okuduğum en kötü kitaplardan biri.aşkı anlatmak kalem ister.kalemin ucuna yüreğini koyman gerekir.yazar bait bir kurguyu cinsellik fantazileriyle süsleyip okuyucunun önüne sunmuş.<br />
aytengurcay
Anlatım biraz basit ve yalın kurgu eksikliği var.Buna rağmen bir günde okudum bitirdim.Merak uyandırıyor akıcı ve sürükleyici okumaya değer bir kitap.Ben beğendim.....
umut&utku
Kitapkurdu
Biraz imkansız gibi. Çok zevkle okuduğum bir kitap değil. Ama okunabilir.
tuubakalpkitaplar
kesinlikle okunabilecel bir kitap değil çok sıkıcı çok saçma okurken içim şişti yemin ederim ya
....e***s....
bence okunabilir fakat çok da beğenilesi değil..sanki birşeyler eksik gibi..birden yazılmış da çabucak bitmiş gibi..
özüm_67
kadın elinin değdiği bir aşk kurgusu bir erkek böylesi bir aşkı yaşayamaz yada böylesi bir erkek olamaz:)
KY-405042
GÜZEL BİR ROMAN.OKURKEN HİÇ SIKMIYOR İNSANI TAVSİYE EDERİM
1 2