3Yorum
d. emre
Kaşif
Serinin ikinci kitabı da ilki kadar güzeldi.
ppisces
Kitapkurdu
Etrafta bir sürü romantik vampir öyküsü varken bu seri beni inanılmaz etkiledi. Aslında vampirlerin dünyayı nasıl ele geçirdiğinden çok insanların hırsları ve korkularıyla dünyayı nasıl kaybettiğini anlatıyor bence.
zaltindal
mutsuz sonu da olsa çok güzel bir kitaptı. ilkine göre daha güzel insanlar ve vampirler arasındaki savaşın kaderi bu kitapta belli oluyor
zeyybekk
zeyybekk 30 Eylül 2021
sonunu da yazmazsınız ya :/