3Yorum
Semin Caliskan
Çok güzel bir kitap çocuklarım çok beğendi.
Seyyah-ı Fakir
Öğrencilerim için aldım kitabı ama ben bile severek okudum :)
namesumeyya
Kitapkurdu
hazerfan ismi ve uçmak bile çocukların yüzünü güldürmeye yetiyor :)