1Yorum
HİDİŞKO
Seyhan Livaneli'nin okuduğum ilk romanı bu.Yazar eserinde, savaşlarda insanların savrulan yaşamlarını,acılarını ele almış.Kurgusu ile, anlatımdaki sadeliğiyle,ortaya koyduğu hüzünlü öykülerle çok güzel bir kitap ortaya çıkmış.Herkese tavsiye ederim...