113Yorum
mati47
Hezarfen
kitabın filmi güzeldi kitabı okurken filmdeki kahramanlardan yola çıkarak gayet zevkli bir şekilde okuyabiliyorsunuz severek okudum
hakanay09
Kaşif
Tek kelime ile harika bir kitap. Sonunda ne olacağını bilmeme rağmen keyifle okudum. Yakışıklı ve zengin beyimiz Kyle, bir gün bir cadı tarafından çirkin bir adama dönüştürülür. Büyünün bozulması için iki yıl içinde gerçek aşkını bulmalı. Kyle kendine bakıyor. Bu adamı kim sevsin falan diyo. Neyse ki güzeller güzeli kızımız Lindy imdanına yetişiyor. Çok güzel bir aşk hikayesi. İnsan bazen düşünüyor. Bir insanı dış görünüşüne bakmadan sevebilir miyiz?
rayhlyn solaris
Kitapkurdu
Kitap o kadar akıcıydı ki birkaç saat içinde bitirdim. Ardından filmini de izledim. Konusunu çok beğendiğim ve beni birkaç saat olsa da gerçekliğin yorucu maratonundan uzaklaştıran bir kitap oldu. Kütüphaneme dönüp baktığımda bana iyi şeyler hissettiren kitaplarım arasına girmeyi başardı.
aldımgitti
Kitapkurdu
AHH sen ne güzel bir kitapsın.. bir günde bitti çok beğendimm
BayraktarZ
Filmini izlemiş konusunu beğenmiştim o sebeple indirimdeyken aldım bence kitaplar duyguları daha iyi gösteriyor
Merve Çelik
Kitapkurdu
Filmini izlemiştim. Kitabını da almak istedim.
Neonneon
Akıcı ve güzel bir kitaptı. Filmi izlemeden sadece kitabı okusanız daha iyi olur.
Gülizar TUNCER
Bilge
Gençlik kitabı bir solukta okunuyor kampanyadan aldığım için okudum
natymaty
Kitapkurdu
çok şahane bulmadığım, fakat modern bir güzel ve çirkin hikayesi olarak idare eder olarak değerlendirdiğim bir kitap. belki lisede okusam daha çok severdim.
Mervetria
Kitapkurdu
Lise zamanlarımın kitaplarından. O zamanların kitaplarını koleksiyon yapmak için almıştım. İyiki de almışım. Kitap okumayan kardeşim elinden düşürmeden hemencecik okudu. Böyle kitap okumakta zorlanan kişiler çevrenizde varsa alabilirsiniz.
GEDCEYYY
Kitapkurdu
Filminden bin kat daha iyi
Yollığ Tigin
Konu itibariyle pek ilgimi çekmedi ama kampanyadan aldım şans verilebilir.
nrtrn
flimini izlediyseniz kitabı mutlaka alın derim okurken keyifle bir solukta bitiyor
Dungeon3535
Modern güzel ve çirkin idare eder
jcjfjjdkdkdj
Beğenmedim tavsiye etmem
Salih Arı
kitap genel olarak güzel tek bir eksiği var bence o da kyle bence tam iyi yansıtılmamış
Bünyamin Hendem
Güzel ve Çirkin uyarlamalarından biri diyebiliriz.Filmi de yapıldı.Güzeldi rahat okunuyor...
DAMAROGLAN
Kitapkurdu
merakla bekliyorum sırasının gelmesini, eser ilgi çekici gözükmekte
zabtech
'Güzel ve Çirkin' masalının Modern bir versiyonu , güzel ve akıcıydı sıkılmadan okudum .Almak isteyenlere tavsiye ederim.
kor_du_gum
Kitapkurdu
üzel ve çirkin romanının modern bir versiyonu. Beğendim hemen bitirdim zaten.