Nijura & Elf Tacının Varisi
Nijura & Elf Tacının Varisi

Kitapyurdu Fiyatı: 75,00TL

Ürüne Git
11Yorum
balzam
Kitapkurdu
Devam kitabı olsa dediğim kitaplardan oldu. Betimlemeler güzeldi.
Fi. Di.
Kitapkurdu
Elfleri, orman gezilerini okumayı sevenler için çok güzel bir fantastik kitap. kapağındaki yazılar ve süslemeler kabartmalı simli tasarlanmış. çok güzel olmuş.
arzusez
Kitapkurdu
Kitabı kapağı ve ismi için aldım ancak kitap isim ve kapakla ilgisi olmayan bambaşka bir dünya. fantastik türü sevenlerin okumasını tavsiye ederim
se min hay
Fantastik acıdan doyurucu bir kitap Tolkien in Cermen mitolojisinden esinlendiği elf ırkı ile ilgili, seri olsaydı çok daha güzel olurduç
ilayda1.
Kesinlikle cok guzel bir kitap fantastik kitaplari seviyorsaniz kutuphanenizde bulunmasi gereken bir kitap
Gürcan Yorulmaz
Kitapkurdu
"keşke bitmese" diyerek okudum. çok güzel bir kitaptı.
Mustafa Çifçi
Kitapkurdu
sürükleyici ve gerçekten keyifle okunan bir kitap seri olmaması da bir o kadar üzücü
esra-olcay
Gerçekten çok eğlenceli bir fantastik kitap. Tasvirler o kadar canlı ki film izler gibi gözünüzün önünde herşey canlanıyor. Anlatım, kurgu, hikaye oldukça iyi. Nasıl biteceğini sabırsızlıkla bekledim ancak sanki sonu tüm hikayenin heyecanlı akışından sonra biraz sönük kaldı, bir anda oldu bitti gibi geldi bana. Genel olarak keyifle okuduğum, tavsiye edebileceğim bir kitap.
ŞekerMandalinası
Kitapkurdu
Kitabın kapağı da ilgimi çekti tanıtımı da... Ama her şeyden önce 'Elf Tacının Varisi' yazısı dikkatimi çekti. Büyük beklentilerle aldım bu kitabı ve kısmen de olsa beklentilerimi karşıladı. Sırf için de Elf olduğu için okumak isteyenler şunu bilsin; Bu kitap da Elfler kusursuz yaratıklar değil, insanlardan pek farkları yok. Şişman da olabiliyorlar, kel de, çirkin de, hırsız da...

Kitap iki bölümden oluşuyor. Scapa'nın bulunduğu bölümler benim en sevdiğim bölümlerdi... Diğer bölümler ipek sevmedim açıkçası...

Bence bu kitap bir seri olsaydı .ok tutulabilirdi. Yazarın yazdığı türde ki kitaplar için tek kitap çok az. Tam tadını almaya başlıyorsun, olayları, mekanları ve karakterleri tam olarak kavrıyorsun, pat kitap bitiyor. Bence tek kitap çıkararak yazar kendine yazık etmiş...
masal2007
Kaşif
Arkadaşım okumuş, tavsiye etti ve bende aldım okuyorum. Bende sizlere tavsiye ediyorum. İyi okumalar..
nebula08
konusu ve ismi gerçekten çok ilgi çekici güzel bir fantastik romana benziyor .!?<br /><br /> tavsiye edilesi bir roman