3Yorum
Esma Çakmak
çok guzel bir calısma
mâlûmatfurûş
Kitapkurdu
Telhisin çok iyi bir baskısı.
Burak28
Hem osmanlı da okutulan şekilde yazımı var.Hemde bilgisayar hattıyla.Yani 2 si birden kitabın içinde.Ayrıca konuları şemalandırmışlar ve böylece çok güzel olmuş.