2Yorum
Shigaretto
Bu kitap hakkında söyleyebileceğim en önemli şey: yoğun. Çok yoğun bir kitap. Kitabı okurken, bitirdikten sonra bile bir yoğunluk hakim oluyor beyninize. Hatta çevrenize. Çok detaylı, çok iyi kurgulanmış, çok başarılı bir distopya. Distopyaların da insana bu yoğunluğu yaşatması gerekir zaten. Kesinlikle tavsiye ederim.
Handan UĞUR
Kitapkurdu
Bilim kurgu romanlarıda yazıldıkları dönemin sorunları, umutları yada umutsuzluklarını diğer romanlar kadar yansıtıyor. Soğuk savaş döneminde uzaydan gelecek yada uzayda karşılaşılacak canavarsı yaratıkları okuyoruz. Bu günse çevre, küresel şirketler, siyasi komplolar var.<br />