5Yorum
Leyla Gökçen
suan okuyorum süper ilerliyor nasıl biteceğini sabırsızlıkla bekliyorum bence okunacak güzel bir kitap.
lol123
Bilge
Konusu çok ilginç olsa da anlatımı yeterli gelmedi. Yine de okunur.
libra00001
Beklentilerimin çok uzağında kalan bir kitap oldu. Gece yarısı büyük bir avm'de kilitli kalmak konu olarak oldukça ilginçti ama devamı korku türü bir kitap için bile çok absürt geldi bana. Sırf yarıda bırakmış olmamak için bitirdim bu nedenle pek önermiyorum.
dugili
Stephan King kurgusu gibi başlayan ama tam bir hayal kırıklığı ile biten kitap....Bu kadar güzel bir konuyla nasıl bu kadar yüzeysel olunabildi anlayamadım.Kitap ile ilgili tek beğendiğim yayınevinin basım ve sayfa kalitesiydi.
david_otunga
korku filminin içine düşmüş gibi hissedebilirsiniz.gece okumayın.