Aşk Sarmalı
Aşk Sarmalı

Kitapyurdu Fiyatı: 75,00TL

Ürüne Git
10Yorum
ozturkvu
Tarihi aşk romanlarını çok severim ancak bu yazarın kurgusu ve dili kendisi gibi bu tür romanlar yazan Elizabeth Hoyt'a göre zayıf kalmış.
Serap Tekelioğlu
tarihi aşk romanlarını seviyorsanız kaçırmayın derim
luthien23
Beğenerek okudum. Daha fazla lütfen.
BaharTanricasi
Kitapkurdu
Öncelikle Pegasus Yayınları'ndan daha fazla ve hızla Liz Carlyle kitapları yayınlamaya devam etmelerini rica ediyorum. Sevgili yazarın takipçisi ve bekleyeni azımsanmayacak derecede muazzam çünkü satırlarında hem neşe, hem heyecan, hem romantizm hem de zeka parıltısını aynı anda bulabilmek mümkün. Sayısız Romance hatmetmiş bir okuyucu olarak, bendeki yerinin başka olduğunu içtenlikle söyleyebilirim. Aşk Sarmalı'na dair ise ifade edilecek öyle güzel incelikler mevcut ki nereden başlayacağımı bilemiyorum. Zoe'nin pervasız yaratılışı, Robin'in sonradan farkındalığına eriştiği Maria aşkı, Mercer'ın dayanma eşiğinin yerle bir oluşu, yazlık evde birlikte yaşanılan ilkler, zeki ve esprili diyaloglar, uçurumun kıyısında bulunan kumsaldaki ufak mağara, Zoe'nin yasemin kokusu, geceyarısı… Enfes eser ile ilgili hatırımda kalmasını dilediğim güzelliklerden yalnızca bazıları. Sadece kapağı açın ve kanatlanın. Tüm kalbimle öneriyorum ♥️
joker00
Liz Carlyle'nin 2 kitabı var zaten. Bundan önce ilk kitabı okunmalı. Bu eser de ilk kitabı gibi çok güzeldi bu seri.
maatduat
Çok güzel bir kitap. Okurken çok eğlendim. Gururlu erkek kahramanımızın başına gelenlere bazen 'oh olsun!' bazense 'yazık!' diyerek okuduğum bir kitaptı. Yazar çok başarılı ve çeviri de oldukça kaliteli.
öznur__4
Kitapkurdu
Yazarın kitaplari cok eğlenceli. Okurken yüzünüzde gülümseme eksik olmuyor. Zevkle okunabilecek bir kitap.
hulyami
Tam iki buçuk yıl sonra Liz Carlyle sanırım yayın evi unuttu bu yazarı sonra tekrar gündemine aldı..<br />Çok özlemişim..İlk kitabı Yalnız Benim Ol daha çok polisiye ağırlıklı idi..İkinci kitabı Aşk Sarmalı daha duygusal bir hikaye idi...<br />Severek okudum...Yazarın bundan sonraki kitabını merakla bekliyorum.....Ben sevdim bu romanı...Bazı yerlerinde duygusal anlamda kitap bence zirve yaptı....Bir şans tanıyın bence...<br />
Demedim
Bu yazarın kitabını ilk defa okudum.Okuduğuma da pişman olmadım.Konu, içerik,uslup beni tatmin etti.Çok zevk alarak iki günde bitirdim.Kitapyurdunda baktım,yazarın diğer kitabını da sipariş edeceğim.Aşk romanları severler bu kitabı alın,pişman olmazsınız.
dileksim
Kitapkurdu
yazarın ilk kitabını çok beğenmiştim. ilk kitaptaki asi zoe bu ikinci kitapta karşımızda. evliliğe karşı olan zoe kötü bir durumda yakalandığı uzak kuzeni robert ile evlenmeye zorlanır. robert'ın güçlü ve kuralcı abisi stuart (mercer markisi) onları hem evlendirmek istemekte hem de istememektedir. kitabı ilki kadar başarılı bulmadım doğrusu. ortalama bir tarihi romandı bana göre. okunsa da olur, okunmasa da. tercih sizin...