4Yorum
özlem canpolat
8 yaşındaaki kızım bayıdı. kaç defa okudu bilmiyorum. çok hoşuna gitti kalın bir kitap olmasına ragmen soluksuz tekrar tekrar okuyor. sevgi üzerine hoş bir kitap. sonunda köpek cinslerinden de bahsediyor
Ceyda Sarıbaş
Kızım çok sevdi bu kitabı herkese tavsiyem ederim.Ayrıca kitap yurduna çok teşekkür ederim ilk gelen kitapta yırtıklar vardı çok kısa sürede değişim sağlandı kitabın yenisi elimize ulaştı.Vazgeçilmez kitap satıcım kitap yurdu ❤️
Ceren Macit
Kitapkurdu
Çok güzel bir çocuk kitabı. Kesinlikle tavsiye ederim.
computerhousebursa
Çok güzel bir kitap..Kesinlikle Herkese öneririm.. Burcu Kuzucu