4Yorum
efelerin_efesi
1980'li yıllarda okuduğum ve çok etkilendiğim bir kitap. Okunmaya değer, en sevdiğim kitaplardan bir tanesi.
kızıl_yıldız
arkadaşlık ve yoldaşlık üzerine yazılmış okudugunuz zaman bir insan neden bir insana baglanır üzerine düşüneceğiniz bir kitap
derinbaykuş
istratinin diğer kitapları daha güzel. yine aynı baş kahraman üzerine kurulu. istratiyi severek okumuşumdur ama bu kitabı biraz dağınık ve diğer kitaplarını okurken bunu birilerine anlatsam diye arandığınız bir etki yapmıyor
Ömer faruk Kocebe
panait istrati arkadaşlığı çok güzel bir şekilde ele almış ve anlatmış tavsiye ederim güzel bir kitap okumaya deger.