6Yorum
eminemus
Kitabın konusunu, olay örgüsünü, akıcılığını ve anlatımını çok beğendim merak uyandırıcı ve güzel ilerleyen bir işleyişi var tek sorun psikolojik gerilim kitabı olmasına rağmen ortada gerilime dair pek detay yoktu onun dışında gayet başarılı...
katharsis2016
Oldukça beğenerek okuduğum bir kitaptı. Psikolojik-gerilim kitaplarını çok seven biri olarak; bu kitabın psikoloji yönünün fazlasıyla başarılı işlediğini düşünüyorum. İşin gerilim kısmında bazı eksiklikler vardı sanki kurgusal anlamda... Yine de kendini okutmayı ve içine çekmeyi başarıyor. Özellikle kişi analizleri ve psikologların çalışma yöntemleri ve düşünce biçimlerini anlatma bakımından son derece başarılı bir kitaptı.
duygu kara
Kitapkurdu
Beni bu romana çeken, kendini yalnızlıkla cezalandıran bir psikolog, Kitap 3 farklı zaman diliminde işlenmiş. Bu durumun olayların takibini zorlaştıracağını sanıyorsanız, yanılıyorsunuz. Aksine heyecanınızı hiç kaybetmiyor, acaba sırada ne var diye kitabı bir çırpıda bitiriyorsunuz. Psikolojik gerilim seviyorsanız yada bu türle tanışmak istiyorsanız bu kitap çok güzel bir seçim olacaktır.
zodyak29
Özellikle psikolojik gerilim sevenler bilirler ya da beklerler romanın düz kurgusu içinde bir yerlerde bir aksaklık olmalıdır. Okurken gerilmeli, sorunun kaynağına gidilmelidir, ancak Sığınak'ta bu böyle olmuyor. Kendi karakterinizi yanında tutmuş eksisi ve artısıyla sorgularken kendinizi buluyorsunuz. Bir bakıma sade bir monolog. Daha da ilginç olansa; gittikçe sizin de kitaba sığınmanız. Hem bir kadın olarak hem de agorafobiye şahit olan biri olarak söylemeliyim; kadınlar psikolojik olarak erkeklerden çok daha fazla güçlüdür.
libra00001
İki gün içerisinde bitirdiğim kitabın dili oldukça akıcı.Hikaye başlarda merak uyandırsa da ortalarına geldiğinizde sonrasını kestirebiliyorsunuz.Yazarın ilk kitabı olması açısından fena olmasada, kurgudaki bazı zorlama unsurlar, karakterler arasındaki bağın okuyucuya gerektiği gibi yansıtılamaması ve hayal kırıklığı yaratan finali yüzünden mutlaka okumalısınız diyemeyeceğim.
Songuldinc
Psikologların nasıl çalıştığını ve insanlarla konuşurken gerçekte neleri gördüklerini öğrenmek isteyenlere güzel bir kitap. Bir psikoloji eğitim kitabını okumak sıkıcı olabilir ama bu kitap hem bir hikaye anlatıyor hem de kişilik analizi hakkında size bilgi veriyor. Zevkle okudum. Tavsiye edilir.