Derban & Osmanlı'nın Sır Muhafızları
Derban & Osmanlı'nın Sır Muhafızları
13Yorum
murat Çelik
Kitapkurdu
Hikayenin sonu daha güzel olabilirdi.
Özvatan38
Kitapkurdu
Bir kamyon şöförü Nevşehir'de bir cinayete şahit oluyor ve macera başlıyor. Kurgu müthiş. Çok etkilendim. Yazarın diğer kitabı olan Gnosis'i de okumak istedim ama tükenmiş maalesef.
Burak Çelik
Kitapkurdu
Ne kadar tarihi- kurgu roman olsada realite bakimindan oldukça şaşırtıcı ve tarihi romanlara farklı bir bakış açısı getirilmiş..yazarı tebrik ediyorum. .. maceranın devamını dört gözle bekliyorum..
ertan işkil
mükemmel bir kitap. bir solukta okudum.
didolazuri
Sürükleyici bir kitap. Devamının gelecek olması sevindirici
Hüseyin Akça
Kitapkurdu
iki günde okuyup bitirdim. aklim sürekli kitapta kalıyordu okumadigimda. çok güzel bir eser emeği geçenlerin ellerine saglik
kamuss
Kitapkurdu
KONU MÜKEMMEL.GERÇEKLE KURGU FEVKALADE UYUM İÇİNDE.AH BİR DE YETKİN BİR KALEM TARAFINDAN YAZILSAYDI.YAZARIN ÜSLÛBUNU COK BASİT BULDUM.ANLATIMDA DA BİRAZ TÜRK FİLMİ TADI VARDI.BİLMİYORUM TAM ANLATABİLDİM Mİ...BAZI YERLER COK ROMANTİZM KOKUYORDU.BURDA ROMANTİZMİ EDEBİ AKIM OLARAK KULLANDIĞIMI BELİRTEYİM DE...KEŞKE ŞÖYLE KUVVETLİ BİR KALEM YAZSAYDI BU ROMANI.İŞTE O ZAMAN MÜKEMMEL OLURDU.
Enis Yegül
Kitapkurdu
Tarihle macera çok güzel kurgulanmış. Bir senaryoya dönüştürülüp filmi çevrilse herkesin keyifle seyredeceği bir film konusu olur desem yanlış söylemiş olmam. Bitirmeden elimden bırakamadım. Kitabın devamının gelecek olması güzel. Yazarın bir diğer kitabı Gnosis' i de en kısa zamanda alıp okuyacağım. Derban' ı okumayan arkadaşlara tavsiye ederim.
Hakan Düzenli
Kitapkurdu
Olağanüstü..Neyse ki devamı geliyormuş..Dan Brown u kıskandıracak türde,tarihle iç içe bir şölen.
MingiTav
Kitapkurdu
Gnosis'i biraz aratsa da sürükleyici ve yaratıcı bir kitap. Dan Brown'ın kitaplarını sevenlerin hoşuna gidecek.
Agent_akif
Kitapkurdu
arkadaşımın tavsiyesiyle kitabı aldım gerçekten çok sürükleyici bir kitap. okurken kendinizi olayın akışına kaptırıveriyorsunuz . herkese tavsiye ederim.
karşıyakalı3570
tarihten sıkılanlarların sıkılmadan okuyacakları bir kitap
ismailns
Yazarın ilk romanı Gnosis'i okuduktan sonra hayran kalmıştım kurgusuna. Film sahneleri gibi sayfalar aktıkça hiç sıkılmadan olaylar ilerliyordu. Sonra diğer kitapları neler diye baktığımda bulamamıştım ve çok üzülmüştüm. Sürekli takip etmeye başladım. Derban'ın çıktığını görünce de hemen aldım. Bu roman da öyle güzel yazılmış ki okurken hiç sıkılmadım. Geceleyin uykunuz gelmesi için okuyacaksanız hiç tavsiye etmem. Uykum gelsin diye başlıyorsunuz sonra uyku hepten kaçıyor. Kitabın sonunu görmeden uyuyamıyorsunuz. Karakterler çok güzel işlenmiş. Sonunda yine Gnosis'deki gibi şaşırtıyor iyi kötü karakterlerin yerleri ile ilgili. Bir de gerçek olabilir mi ki diye de düşündürüyor. Yazarı tebrik ediyorum. İnşallah daha fazla kitaplarını okuruz.