1Yorum
saçma_sapan
Çok merak ederek aldım okumaya başladım.Anlatim yetersizliğinin olduğu bölümler çok fazlaydı.Merakla okudum ve bitirdim.Hikaye bitmemiş gibiydi büyük bir hayal kırıklığına uğradım.Son sayfası kopmuş gibi geldi.Beklediğimin çok altındaydı.Üzülerek söylüyorum beğenmedim<br />