4Yorum
eeski35
bir film izlemek yerine okunabilecek romantik komedi tarzı bir kitap. kalınlığına aldanmayın oldukça akıcı bir kitap :)
semra.a
Modern bir aşk hikayesi. Kitap ilk başta biraz karmaşık ve sıkıcı geliyor sonradan herşey yerli yerine oturuyor. Zaman zaman kızın ne kadar aptal olduğunu zaman zaman da adamın ne kadar kaba olduğunu düşünüp sinir oluyor insan. Sürükleyici ve farklı bir roman. Herkese tavsiye ederim.
Alper KESGİN
Çok güzel bir roman. Çok güzel bi bitiriş yapmış yazar. İlk başlarda olay karmaşası yaşıyorsunuz sonralarda kendinizi kitaba bir kaptırıyorsunuz o kaptırış. Okur olarak tavsiyelerimden biridir.
Berna YILDIRIM
Harika bir kitap tavsiye ediyorum ben 3 günde bitirdim calistigim halde siz düşünün