2Yorum
karşı komşu
Kitapkurdu
sonu ne olacak diye nasıl bitecek diye okudum. distopya olarak yazmış. çok kelime cambazligina kaçmış bu kadarının fazla olduğunu düşünüyorum. Günümüz cinsel ahlakını, hatta cinsel yobazligi anlatmaya çalışmış
kara1981
Kitapkurdu
gayet başarılı bir yazar var karşımızda bunla beraber diğer kitapları da okunmalı bence. Distopya, yer altı edebiyatı ve beat sevenler kaçırmasın