5Yorum
banudem
Bilge
Çok unutulmaz bir kitap olmasada okunabilir güzel fena değil diyebilirim.
emekli1535
Sıkılmadan, yormadan okunan bir kitap
gozdegurkan
Kampanyadan aldım ama tam benlik bir kitap değil.Okunmayacak gibi de değil.
nebu80
güzel bir kitapti 2. si varmidir bilmiyorum ama devamida gelebilecek bir kitap çünkü yarim kalmış gibi...
SihirliFlut
Hezarfen
1970’lerin Bombay’indaki üniversite arkadaşları Armaiti, Laleh, Kavita ve Nishta etle tırnak gibiydi. Cesaretli ve alışılmadık bir tarza sahip olan bu kızlar, otoriteye meydan okudu ve daha iyi bir dünya için savaştı. Ancak geçen otuz yıl zarfında, günlük telaşlar ve hayatın her birini farklı bir yere sürüklemesiyle beraber bir zamanlar paylaştıkları devrimcilik ateşinin ailelerinin etkisiyle azaltılması sonucunda birbirlerinden koptular. Umrigar bize bir yandan arkadaşlık bağlarını ve gücünü anlatırken bir yandan da modern Hindistan’ın bir portresini çiziyor. Dokunaklı, acı ve tatlı hikâyelerle dolu bu romanı benim kadar seveceğinizi düşünüyorum.