2Yorum
PDA
Bilge
Harika bir hikayeydi. Dostluk, dayanışma , adalet , mutluluk, acı herşey vardı. Her yaştan insanın okuyup ders alabileceği bir kitap
21mithrandir
Üstat
Keyifli bir kitaptı tavsiye ederim