2Yorum
Marvil
Okumanızı tavsiye ederim. Çok güzel bir kitaptı yazarın diğer kitapları gibi.
KY-3130960
Çok beğenerek okudum. Jane Austen'ın her kitabında olduğu gibi sıcacık bir kitaptı. Karakterler, olaylar, diyaloglar güzeldi. Tavsiye ederim.