Son / Talihsiz Serüvenler Dizisi 13
Son / Talihsiz Serüvenler Dizisi 13
4Yorum
Akın şimşek
son olarak düşünemiyorum beni hiç sıkmadı okurken çok keyif aldırmama seri bittiği için çok üzüldüm...
tugbalear
Üstat
mükemmel bir Son kitabiydi hiç sıkmadi.
felix_felicis
Çok iyi bir final kitabıydı. Beklediğim çoğu şey gerçekleşti. Çocuk kitapları olsa da çok güzel bir kurgu ve baya gizem barındıran bir seriydi.
lostinaustens
Kitapkurdu
Benim çocukken çok severek okuduğum seriyi şimdi kardeşim okuyor. O da çok beğendi. Serinin bitmesi üzücü tabi