2Yorum
esperan
hikayesi güzel, anlatimi yalin, gelecekte daha sik duyacagimiz bir genc yazar hanim. Tavsiye ediyorum kesinlikle.
SerapMurat
Genç dahi bir yazar, kendine has yalın,yormayan, samimi, sürreal bir üslubu var. Yeni kitabını merakla bekliyordum. Yaşasın işte çıkmış. Şiddetle alıp okumanızı tavsiye ederim. Ben 10 tane alıp yeniyılda sevdiklerime armağan edeceğim. Yeni, istekli gençlerin önünü açıp, farklı dünyalara yelken açmak isteyen buyursun. Işık ve sevgiyle,