Karga Kız
Karga Kız

Kitapyurdu Fiyatı: 75,00TL

Ürüne Git
16Yorum
Türkçe öğretmeni17
Kitapkurdu
Seri bir kitap devamını okumak istediğim bir kitap oldu
İhsan Yaşar Güneyhan
Kitapkurdu
betulkaraca
Sanki bütün dünyaya emir vermişler çocuk istismarı üzerine sapıklıkları konu edin demişler gibi çoğu romanda bu işleniyor. Sıktınız artık konu mu bulamıyorsunuz? Manyaklıktan mide kalmadı . Karşıyım bu tarz roman yazanlara da, okuyup keyif alanlara da. Çocukların ve hayvanların üzerine işlenen manyaklıkları reddediyorum. Edebiyat bu değildir. Bunlar toplumların çöküyor olduğunun göstergesidir. Ne polisi işe yarar ne politikacısı ne halkı. Basit bir konu bile çok güzel işlenebilir. Ne polisiyeler var. Sapıklık olmadan da suç kitabı yazılabilir.. Bu kitabı okumayacağım bunu da yarım bıraktım.
Murtado
Kitapkurdu
Ürkütücü bir seri olmuş, herkese hitap etmeyebilir. Seriyi bitirdim ve "nasıl insanlar var bu dünyada?" diye dehşete düştüm.
efide aki
ilkin okumayı sevdiğim ama ikinci kitabına geçmek istemediğim bi kitap oldu.. seriye devam etmedim..
Funda Y.D
Tam bir hayal kırıklığıydı benim için.Basit bir kitap.
Serap Tekelioğlu
seri olarak yazılmış bir kitap ve ben cok beğendim
semihaakaya
seriyi neden bir arada almadım diye kendimi sorguladığım ve okuduktan sonra diğer kitaplarını aradığım, mükemmel kitap
nilito
Öyle muhteşem, efsane diyebileceğim bir kitap değil ama rahat okunuyor. Sonu ortasından tahmin ediliyor mesela. Bazı olaylar adım adım işlenmeden bir anda ortaya çıkıyor. Zaten Avrupa polisiyesi biraz değişik oluyor. Sonu merakta bıraktığı için serini devamını da okuyacağım. Değişiklik yapmak isteyenler bu İsveç polisiyesini deneyebilirler.
sevgulumm
Kitapkurdu
muhteşem.uzun zamandır bu tarz okumadım.ılk sayfadan sizi alıp götürüyor.karga kız gerçekten okunmalı
gkcnlgn
Kitapkurdu
çok enteresan bir ruh hali, farklı ama okunabilir
Ülkü Ersöz
İskandinav polisiyelerini seviyorum. Başta biraz sabırlı olursak sonrası iyi devam ediyor. Bu kitapta öyleydi. Biraz psikolojik ve hannibal Lecter ne alaka, kitabın kendine has bir havası var. Okuyun derim.
Sea Bemol
Kitapkurdu
Öncelikle İskandinav polisiyesi olduğunu belirtmeliyim. Bu adapte olunması zor bir tarz. İlk 100 sayfayı atlattıktan sonra kitap akıp gidiyor. İlk başlarda şehir isimleri, kişilerin isimleri sizi zorluyor, kim kimdi diye. Mesela Svartsjölandet diye bir yer var. :) Kitap 3 kitaplık seri bu arada. Ben serinin 2. kitabı çıktığında devam edeceğim kesinlikle. Bu tarz kitapları severim diyorsanız alıp okuyun.
zeynep739246
öncelikle bir serinin ilk kitabı olduğunu bilmiyordum. ben tek kitapta anlatıya polisiye-psikolojik bir gerilim diye düşünmüştüm. kitap reklamını görüp okuma listeme eklemiştim. açıkçası şuan bahsedildiği gibi Hannibal Lecter i tahtından edebileceğini düşünmüyorum ama konusu itibari ile beni derinden etkiledi. ilk 70 sayfa da tam olarak kitaba bağlanamasam da Victoria Bergman ın yaşdıklarını kesit kesit görmeye başlayınca bi sarıldım kitaba.. bakalım seri nasıl devam edecek ..
Serpil AYAZOGLU
Nefis bir İskandinav polisiyesi. Hiç beklemediğim yerden vurdu. Serinin kalanı için Pegasus bizi çok bekletmez umarım.
selma salgırboyu
Üstat
pedofili bir babanın sürekli tacizine uğrayan kızının büyüdükçe yaşadığı kimlik bölünmeleri ve deliliğe doğru giderken öldürülen erkek çocukları.