2Yorum
uzunaslan2
Gayet başarılı, ama daha iyi olabilirdi.
ersoy7
Kitapkurdu
Ramazan Bey tebrik ederim.Kitabiniz tarihi gerçeklere de uygun güzel bir roman olmuş.Basarilarinizin devamını dilerim.