6Yorum
Emir Ç.
Üstat
Ben hikayeleri gayet başarılı buldum ve sıkılmadan bir kerette kitabı bitirdim, tavsiye ediyorum, saygılarımla.
Fatih Turak
Bu tarz Türkçe korku edebiyatına ilişkin kitapların desteklenmesi gerektiğine inanıyorum. Kitaptaki öyküleri oldukça beğendim. Tavsiye ediyorum.
KY-3652301
kitapta sadece 2 hikâyeyi beğendim bana hitap etmedi.
Betül Er
Kısa öykülerden oluşan ve insanı gerçekten geren bir kitap. Bu türü sevenler mutlaka okumalı.
Dilaracakmaak
Okuduğum ilk gerilim kitabıyla. Alırken tam bi roman sandım ama 8 tane kısa hikayeler var içerisinde. Son 2si dışında güzeldi.
duygu şanlı
Kitabı alırken aklımda şöyle güzel bir korku filmi tadında bir roman okuyacagımı düşünmüştüm.. ancak kısa kısa öykülerden oluşuyor... Yolcu yolunda gerek,yatırım ve şeffaf isimli öyküleri beğendim . Diğerleri benlik değildi..