6Yorum
nknknknk
Uzun zamandır okuduğum en etkileyici kitaplardan biriydi. Hiç bitmesin istedim. Kurgu, betimlemeler mükemmel.
Tacettin Demir
Gri şehrin hikayesinin içerisinde acıyı,mutluluğu,aşkı da anlatmış. Anlatımı güzel, etkileyici bir kitap.
ela_esi
Üstat
hayat çok çabuk geçiyor. hep başkaları için kendi vaktimizden kullanıyoruz sonra hayat bir tokat çarpıyor suratımıza ve uyanıyor ruhumuz. çok uzaklarda yitirdiğimiz umutlarımızı farklı coğrafyalarda aramaya başlıyoruz. sonra hayat bambaşka bir umut sunuyor bize ve mutluluğu tadıyoruz yine. yaşamın bir anında hepimizin kendi mücadelesi var aslında...
Narin Özdel Arslan
Kitapkurdu
Kitap dergisinde ilgimi çekince aldım ama ufkumu genişleten bir kitap olmadı lakin güzel vakit geçirmemi sağladı
meseller
Üstat
Umut adına, sevgi adına, vazgeçmeme adına güzel bir kitap
özlem.keskin
Kitapkurdu
Konusu genel olarak güzel, Vahide, Adrian ve Deniz'in ayrı ayrı hikayesi...akıcı, güzel bir roman, yeni bakış açıları kazandırmıyor fakat vakit geçirmek için okunabilir.