Nantucketli Arthur Gordon Pym'in Öyküsü
Nantucketli Arthur Gordon Pym'in Öyküsü

Kitapyurdu Fiyatı: 150,00TL

41Yorum
Karayazılı
sürükleyici enfes bir macera. su gibi akarak okunuyor.
Westernperest Mahir
Özellikle Antarktika'daki maceralar çok ilginçti. Poe gerçekten kelimelere güç veren, kelimelerin gücünü üzerimizde tatbik eden bir kafa.
Somuncubaba90
Kaşif
Kahvenizi alın, mumunuzu yakın ve esere dalın. Arkaya hafif bir gerilim müziği ambiyansı ile harika gidecektir.
kimyager1903
Başarılı buldum okunmalı
ERCAN KILIÇ
Yazarın ilk ve tek romanı
Kütüphane Müdürü
Bu kitabı sepete ekleme sebebim Jules Verne'nin Buzlar Sfenksi isimli harika kitabını okumam oldu. Poe'nun tamamlanmayan kitabını Jules Verne kendi tarzıyla tamamlamış. Bunu alıyorsanız onu da alın. Aynı roman ve birbirinden çok farklı tarzlara sahip iki yazar. Çok keyifli olacaktır.
u.f.u.k.
İlk kez bir Poe eseri okudum. Gerilim dozu yüksek, heyecanlı bir hayatta kalma mücadelesi. Cinayetler, yamyamlık, açlık vb. Diğer Poe hikayelerini de merak etmemi sağladı.
OktayDinç
Zevkle okuyacaksınız.
kingo
Kitapkurdu
Macera ve gerilimin bir arada olduğu sürükleyici bir eserdi
çağrı yıldızgöz
Kaşif
sanki iki ayrı hikaye okumuş gibi oldum. bazı olaylar olduktan sonraki geçiş çok keskindi ve ben eksik sayfalar var gibi hissettim. kısaca çok kötü diyemem ama çokta iyiydi diyemem.
YASEMİN  BİCAN
Kitapkurdu
Karanlık Kitaplar Poe suz olamazdı .
moottah
Kitapkurdu
Poe'nin ismini görmek bile yetiyor bir kitabı okumak için, tavsiye edilir..
Eyüp Can Tokay
insanın ne istediğini bilen ellerden çıkmış harika bir kitaptı.
Elanur Şen
Tekrar kitap okumaya döndüm ve bu kitap sayesindeydi
Fatih Kaya
Yer yer kopmalar olsa da sürükleyici bir roman.
kerim.bayandr
Poe nun ilk okuduğum kitabı,çok sürükleyici, korku öğelerinin yanında bolca macera ve aksiyonda barındırıyor,bir yıldız kırmamın tek sebebi satır aralarında coğrafi kordinat ve denizcilikle terimlere uzunca yer vermesi bazen sıkıcı olabiliyor.
Beccarains
Kitapkurdu
Poe’nun efsane hikayesini seneler önce okumuş ve çok etkilenmiştim. Yıllar sonra da etkisinden bir şey kaybetmemiş.
jekyde
gerilim okumayı sevenlere tavsiye ederim
datara88
Başlangıç olarak fena değildi ama sonrası gerçekten çok sıkıcıydı. Beklediğimi bulamadım açıkcası, bir yerden sonra gerçekten sıktı. Beklentimi çok yüksek tutmuşum.
baybag
Başlangıçta çok akıcı gelse de, sonuna doğru ilgimi kaybettiğimi söyleyebilirim.