2Yorum
fleper
Kitap'ın değişik amaçlarla yazıldığını düşünüyorum.Yazar doğudaki sorunlara aklınca değişik yönlerden yaklaşmaya çalışmış ama doğru yönü bir türlü bulamamış.Kitapı okuduktan sonra yazar sayesinde şerefli türk ordusunda nasıl davranılmaması gerektiğini anlıyorsunuz.Ordunun ve milletin karalanmasına hiç bir zaman göz yummayacağız.Buna bu yazarda dahil.
muratdereli
Kitapkurdu
Askerliğini asteğmen olarak yapan yazarın hatıralarını anlatan bir kitap.Aslında o dönemde askerlik yapan insanlardan fazla bir şey yaşamamış ama belli ki yazar kitapta herşeyi anlatamamış.Bunu yazar kitabında ayrıca belirtiyor.Farklı bir kitap okumak isteyenler için ideal.