17Yorum
que-como-porque
Üstat
bayıldık ve çocuklarıma proje fikri verdi modern hapishaneleri (binalar) güzelleştirebilmeye dair minik bir umut...
semiasen
Kitapkurdu
Her bir sayfası üzerine uzun uzun konuşup hayaller kurulacak bir kitap, 5 yaş bayıldı :)
hiihiihiii
Üstat
iç sayfalarda eklense güzel olur fikir sahibi olurduk
Elbirce
Kitapkurdu
Hava kirliliği ve bu nedenle çocukların yaşamak zorunda kaldıkları zorluklardan, hayalleriyle kurtulan bir kahraman...
BKLC
gerek konusu gerek çizimi ile şahane
yeterlilik0893
Bilge
Verilmek istenen mesaj resimlerle çok güzel anlatılmış , çok beğendik
afife03
Kitapkurdu
cok beğendim.Mutlaka kutuphanenize ekleyin
asliguney
Kitapkurdu
Kitabı okumadan önce ağaçlar ve doğa üzerinde konuşmak gerekiyor. Üstelik kitabın bir sayfası sağdan sola çevirmeli değil de aşağıdan yukarı doğru açmalı olunca çocuklardan gelen aaaa sesleri çok güzel oluyor. Resimlerine ve sade diline bayıldık.
nisan1984
Kitapkurdu
Resimlerini ve hikayesini çok sevdik. Kızım gelecekte yaşamak istediği evi ve şehri anlatırken ya da çizerken hep bu kitaptan alıntılar yapıyor.
Anopheless
Kitapkurdu
Resimler,hikaye gayet hoş. Okunmalı kesinlikle.
seyasen
Hezarfen
BETON YIĞINLARINDA YAŞAYAN KENT HALIKINI ÇOCUKLARI İÇİN PAHA BİÇİLEMEZ GÜZEL RESİMLENMİŞ VE ANLATILMIŞ BİR ÇOCUK KİTABI.
Aslıhan Özaydın
Kitapkurdu
Çevre bilinci, doğa, temiz hava, yaşam alanları üzerinde farkındalık uyandırmayı amaçlıyorsanız çocuğunuz için mutlaka alın. Biz çok beğendik. Çizimler de metin de başarılı.Okuma alışkanlığına bağlı olmakla birlikte 4 yaştan itibaren rahatlıkla okunabilir.
diedem_86
Oğlumla bayıldık. Doğanın kıymetini anlatan bir kitap.
Tuğba HARMANKAYA
Kitapkurdu
Yeni yapılan binalarda da yer verilen bir süreç çocukça anlatılıp aktarılmış
Narin Özdel Arslan
Kitapkurdu
Güzel bir kitap 4 yaştan sonra okunabilir
nil bera
Kitapkurdu
Çevre bilinci açısından gerçekten güzel bir kitap
ysrbsr
Çevre bilinci sağlaması ve çocuğun çözüm bulması çok güzel. Mutlaka kütüphanenize ekleyin. 4 yaş ve üzeri ile çok severek okuyacaksınızdır