5Yorum
Sinannur
Bu kitabı çocukken okumuştum ama unutamadım hala kitapligimda en güzel yerindedir hani insan der ya en çok su su kitabı seviyorum işte bu kitapta benim için onlardan biri.
Murat Çalkan
Resme ilgisi olanların daha çok ilgisini çekebileceğini düşünüyorum.
otorite2004
Kaşif
Nobel Edebiyat Ödüllü Rudyard Kipling'ten dramatik bir aşk hikayesi. Herkese tavsiye ederim.
Mehmet Özenç
Harikulade bir kitap, karşılıksız bir aşk hikayesi. Acıklı bir sonu var. Bu kadar güzel yazılmış bir kitabın hissiyatı olan okurlara ulaştırılması herhalde son derece önemlidir. Dick ve Maisie'nin hikayesini şiddetle tavsiye ederim.
Halil İbrahim Yıldız
Üstat
Enteresan bir aşk hikayesi çok güzel anlatımı var ama Maisie sizi kızdırabilir