1Yorum
Reila
Çocukluğumun kitabı desem yeridir :) 21 yaşıma geldim hala okuduğum en harika kitap kendisi :) Aşkı sevgiyi tarihle bu kadar güzel harmanlayan bir kitap daha yok :)