3Yorum
Şeyma Isınlık
Kaşif
çok güzel hem eğlenceli hem öğretici bir hikaye
BARIŞ GÜNER
Bilge
2 yaşındaki oğlum kitabı çok beğendi. Defalarca okuduk ve okumaya da devam ediyoruz. Hemen yazarın diğer kitaplarını da sipariş ettik.
fatma elif
Üstat
biz cok begendik ve severek okuduk, kesinlikle tavsiyemizdir