Bir Psikiyatristin Not Defterinden
Bir Psikiyatristin Not Defterinden
1Yorum
myangie
Kitapkurdu
çok yüzeysel oluşu ile gerçek bir hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim. kendi hayatını anlatmış... ardından kısa kısa vaka örnekleri vermiş. ama nasıl tedavi ettiği, o süreçte neler yaşandığı gibi detaylar yok. Bir psikiyatrın bu kadar yüzeysel yazabileceğini tahmin etmemiştim. Kısaca ben beğenmedim hem de hiç...